Fagforbundet kvalsund avd. 446

Fagforeningas forside arkiv

3 griser fra Hammerfest skapte latterbrøl

Som på forrige Landsmøte opptrådte revygruppa 3 griser fra Hammerfest for delegatene i møtesalen. Og som sist ble det også denne gangen stor suksess

Stemningsbilder fra Landsmøtet

Det er en hektisk hverdag å være både delegat og web. redaktør på samme tid. Spesielt når det ikke er anledning til å bruke PC i selve landsmøtesalen. Men fotoapparatet brukes flittig, og vi legger ut bilder på vår egen Facebook-side til almen forlystelse. Albumet er åpent for alle brukere av Facebook og viser blant annet bilder av finnmarkbenkens innsats på Landsmøte

Øystein debatterte med Jens

Jens Stoltenberg gjestet tirsdag Landsmøtet. Mange ønsket å debattere etter innledningen til statsministeren. Øystein Hansen fra Kirkenes var en av dem

Finnmark gjør seg bemerket på Landsmøtet

Landsmøtet har gjort unna første dag, og allerede har Finnmark gjort seg bemerket i møtesalen.

Spente delegater før Landsmøtet 2009

Landsmøtet 2009 er bare timer unna. Søndag møttes delegater fra Nord-Norge for å diskutere saker som skal opp seinere i uka.

Fane2 i Finnmark - Alt kan repeteres

Fagforbundet har i løpet av denne høsten hatt et sterkt fokus på meldemsregisteret Fane2. Alle Fane2 - ansvarlige i lokalforeningene har vært inne til repetering og gjennomgang av arbeidsoppgaver

Feiret de første 70

Fredag 6. november inviterte Fagforbundet Sør-Varanger alle medlemmer til stor festivitas på Samfundshuset i Kirkenes

Fagforbundsuka gjennomført i Sør-Varanger

Fagforbundsuka ble gjennomført over hele landet i uke 45, også i Sør-Varanger. Flere titalls virksomheter fikk besøk av ivrige tillitsvalgte de dagene "uka" varte

Turneen avsluttet i Nessby

Turneen til verveutvalget i forbindelse med Fagforbundsuka endte opp i Nesseby torsdag. Da hadde mange mil blitt tilbakelagt og mange hender blitt trykket de fire dagene turneen varte.

SHS besøkte Fagforbundet Tana

Styret i SHS Finnmark hadde valgt å avlegge Tana et besøk under Fagforbundsuka. Seksjonsleder Bjørg Tapio har sendt oss bilder og referat