Fagforbundet kvalsund avd. 446

Fagforeningas forside arkiv

Bjørg fyller 60

Søndag 30. september fyller vår fylkesleder Bjørg Tapio 60 år. Dagen skal etter eget sigende feires sammen med ektemannen på ukjent adresse et sted i det store utland. Vi ønsker Bjørg hjertelig til lykke med dagen og feiringa

Godt oppmøte på temadag for ungdom i Alta

Fagforbundet Finnmark hadde en flott temadag i Alta 26. sept. Motto for dagen var Du er ung, Du er verdifull. Leder for SHS Finnmark ønsker å dele noen ord og bilder fra dagen

Flott møte med barna i Finnmarkshuset

I perioden 17. – 21. september gjennomførte Fagforbundet en delegasjonsreise til Fagforbundets barneby i Angola. Fagforbundet Finnmark var også representert på reisen.

Verdens største dugnad

Planleggingen av årets TV-aksjon er i gang. I år går de innsamlede midlene til Amnesty internationals arbeid. Knut Harald Eriksen fra Kirkenes er Fagforbundet Finnmark sin representant i fylkesaksjonskomiteen

Sympatistreik for private sykehjemsansatte

Fagforbundet varsler sympatistreik for over 160.000 medlemmer i kommunal sektor for å støtte streikende helsearbeiderne ved private sykehjem i kravet om å få pensjonsrettigheter inn i tariffavtalen

Kurs og konferanser høst/vinter 2012

Oversikten over organisatoriske kurs og konferanser i regi av Fagforbundet Finnmark for høsten og vinteren er klar

Jorunn fyller 50 år!

Organisasjonssekretæren vår, Jorunn Mikkelsen, fyller 50 år i dag.

Tariffinformasjonsmøter i øst og vest

Fagforbundet Finnmark arrangerer informasjonsmøter i forbindelse med årets tariffoppgjør. Alle fagforeninger innkalles

Streiken i bilder

Etter nesten to uker med streik, kan vi med stolthet se tilbake på den arbeidsinnsatsen som de streikende la for en dag i Finnmark for at de sentrale tillitsvalgte skulle kunne presse fram et godt nok forslag til løsning. I denne artikkelen kan du selv se en del av denne aktiviteten gjennom bilder som de streikende har sendt inn til redaksjonen under aksjonens gang