Fagforbundet kvalsund avd. 446

Fagforeningas forside arkiv

Flott møte med barna i Finnmarkshuset

I perioden 17. – 21. september gjennomførte Fagforbundet en delegasjonsreise til Fagforbundets barneby i Angola. Fagforbundet Finnmark var også representert på reisen.

Verdens største dugnad

Planleggingen av årets TV-aksjon er i gang. I år går de innsamlede midlene til Amnesty internationals arbeid. Knut Harald Eriksen fra Kirkenes er Fagforbundet Finnmark sin representant i fylkesaksjonskomiteen

Sympatistreik for private sykehjemsansatte

Fagforbundet varsler sympatistreik for over 160.000 medlemmer i kommunal sektor for å støtte streikende helsearbeiderne ved private sykehjem i kravet om å få pensjonsrettigheter inn i tariffavtalen

Kurs og konferanser høst/vinter 2012

Oversikten over organisatoriske kurs og konferanser i regi av Fagforbundet Finnmark for høsten og vinteren er klar

Jorunn fyller 50 år!

Organisasjonssekretæren vår, Jorunn Mikkelsen, fyller 50 år i dag.

Tariffinformasjonsmøter i øst og vest

Fagforbundet Finnmark arrangerer informasjonsmøter i forbindelse med årets tariffoppgjør. Alle fagforeninger innkalles

Streiken i bilder

Etter nesten to uker med streik, kan vi med stolthet se tilbake på den arbeidsinnsatsen som de streikende la for en dag i Finnmark for at de sentrale tillitsvalgte skulle kunne presse fram et godt nok forslag til løsning. I denne artikkelen kan du selv se en del av denne aktiviteten gjennom bilder som de streikende har sendt inn til redaksjonen under aksjonens gang

Resultatet av årets oppgjør-

Resultatet av årets kommuneoppgjør gir et generelt tillegg på kr. 12.000. I tillegg er det en rekke viktige prinsipielle punkter som har kommet på plass

Streiken er over!

Streiken i kommunesektoren er over etter at partene kom til enighet ca. kl. 22.00 i kveld. De streikende går tilbake til sitt vanlige arbeide ved arbeidstids start i morgen onsdag

Innkalt til mekling (oppdatert kl. 09.30)

Partene i kommuneoppgjøret er innkalt til frivillig mekling hos riksmekleren kl. 11.00 i dag.