Fagforbundet kvalsund avd. 446

Fagforeningas forside arkiv

Et engasjert årsmøte i Berlevåg

Januar er tida på året da de fleste fagforeninger normalt arrangerer sine årsmøter. Små og store forsamlingslokaler rundt om i fylket har blitt benyttet når fagforeningsstyrene har lagt fram årsberetninger, regnskap og innstillinger fra valgkomiteen.

Nye satser i reiseregulativet, samt nye retningslinjer ved utgifter til barnepass

Reisregulativet for tillitsvalgte og medlemmer i Fagforbundet Finnmark er justert

Bli med i den store vervekampen!

Gi naboforeninga en utfordring og opplev tilfredsstillelsen det gir å ”gruse” dem i kampen om å verve flest bidragsytere til Fagforbundets barneby i Angola!

Fagforbundet Finnmark på Facebook

Vi oppdaterer stadig våre facebooksider med nyhetsstoff om vår aktivitet.

Takknemlig for livet

Eva Sætrum fra Hasvik er delegat på landsmøtet 2013. For et år siden trodde hun ikke at hun ville leve lenge nok til å oppleve det.

Landsmøtet 2013 - Finnmark på plass

Landsmøtet i Fagforbundet er godt i gang. Fra mandag til fredag denne uka er tillitsvalgte fra hele landet samlet på Folkets hus i Oslo til møteforhandlinger. Finnmark er selvfølgelig også godt representert

Fagforbundsukene 2013 - Mange hyggelige møter med Fagforbundets viktigste, medlemmene

Denne uka har Fagforbundet Finnmark gjennomført en rundreise i hele fylket. Målet var å oppsøke medlemmer i arbeid og fritid.

Veien videre – Lucky-Linda sparka Fagforbundet i riktig retning

Da Fagforbundet Finnmark arrangerte representantskapsmøte i Karasjok tidligere denne uka stod temaet «Veien videre etter stortingsvalget» på programmet. Det var hentet inn en dyktig foreleser (les entertainer) til temaet, nemlig Linda Persen fra Kjøllefjord, bedre kjent som Lucky-Linda. Det ble en forelesning noe utenom det konvensjonelle

Jorunn Romsdal er død

Søndag 27. oktober mottok vi det triste budskapet om at tidligere Fylkesleder i Fagforbundet Finnmark, Jorunn Romsdal, var død, en knapp måned før hun ville ha rundet 57 år

Det handler om å si det man vil der man vil

Å være tillitsvalgt betyr blant annet at man skal være talerøret for andre, og det trenger ikke alltid være like enkelt. Nylig var ti tøffe tillitsvalgte fra lokalforeningene i Finnmark deltakere på kurs i formidlingstrening.