Fagforbundet kvalsund avd. 446

Fagforeningas forside arkiv

Iselin Skattør, Plasstilltsvalgt og ungdsomstillitsvalgt i Båtsfjord.

Fagforbundet Finnmark sin tillitsvalgt i dag 26.10.20 heter Iselin hun er fra Båtsfjord, og er både plasstillitsvalgt og ungdomstillitsvalgt. Iselin er tydelig på at arbeidet som tillitsvalgt har en verdi for henne og andre, og det engasjerer henne.

God ergonomi på hjemmekontoret

Fagforbundet har mange medlemmer på hjemmekontor i disse tider.

Rasering av fagmiljø i Vadsø og Tromsfokusert ledelse – fylkessammenslåing som fryktet i øst

Fagforbundet Finnmark fryktet at fylkessammenslåingen mellom Troms og Finnmark ville ramme øst Finnmark verst. Alt tyder på at denne frykten var reell.

ER FINNMARKS BEFOLKNING MINDRE VERD ENN RESTEN AV NORGE?

De ansatte forteller at arbeidstiden endres fra aktiv vakt til passiv vakt, for ambulansepersonell i Finnmark. Det tar lengere tid å rykke ut, derfor undres nestleder i Fagforbundet Finnmark seg på om Finnmarks befolkning er mindre verd enn resten av Norge?

Ambulansearbeideren, en spennende og givende jobb

Erica, akkurat fått fagbrev som ambulansearbeider

Egil Klevberg, Alta

I dag presenterer vi Egil Klevberg. Jobber som kirketjener i Alta.

Feier`n.

Utdanning og jobb er en fin kombinasjon.

Intervju med medlem i yrkesseksjon helse og sosial

Reidun Kolpus er jordmor og arbeider ved Fødeavdelingen på Kirkenes Sykehus.

Portrettintervju av medlem i yrkesseksjonen kontor og administrasjon

Dette er sekretær Laila Thomassen som jobber ved Barne- og ungdomspsykiatrisk poliklinikk ved Klinikk Alta, Finnmarkssykehuset HF.

KA KAN VI GJØRE FOR DÆ?

Har du noe du lurer på? Noe å fortelle, ønsker bli medlem? Behøver du hjelp? Er dere en gruppe på jobb som ønsker en prat i pausen? Tillitsvalgt med en historie, eller spørsmål? Når vi ikke kan reise rundt til deg i Fagforbunds uka, da er Fagforbundet Finnmark her for deg med åpen telefon og stort panel med styret i Fagforbundet Finnmark. Dersom du ønsker kan du også stille spørsmål i Chat på Fagforbundets Finnmarks Facebook side samme tidspunkt og dag. Du har mulighet å ringe tirsdag 11-13, eller onsdag 13-15.Tel: 78450090. Del dette gjerne med din kollega, medstudent og venner. Velkommen til en hyggelig prat.