Fagforbundet kvalsund avd. 446

Fagforeningas forside arkiv

Fagforbundet Finnmark gratulerer med sykepleierdagen 12.05.2020.

Verdens helseorganisasjon hadde planlagt at 2020 skulle være året der sykepleierne skulle markeres og det ble det, men på en litt annen måte en det som tenkt på forhånd.

Informasjon fra Regionleder Bjørg Tapio, Fagforbundet Finnmark.

Sammenslåingen av Fagforbundet Troms og Fagforbundet Finnmark er utsatt.

Ta minikurs der du er

Kompetanseheving på nett fra Fagforbundet - Fag i fokus

Bli medlem i Fagforbundet

Det er når krisa "banker på døra", som det vi opplever nå med korona at du virkelig har behov for at dine rettigheter blir ivaretatt.

SLIK MØTER VI KRISA SAMMEN

Krisa krever likevel at vi utnytter kompetansen som mange ikke får brukt til vanlig, og at det blir gitt nødvendig opplæring for å møte behovet framover.

AVLYST - Fagdag "Arbeidsglede og egen helse"

Fagdag 28. april i Alta for medlemmer i yrkesseksjonen kontor og administrasjon er avlyst på grunn av restriksjoner tilknyttet korona.

Koronaviruset: Dette må du vite som medlem og tillitsvalgt i Fagforbundet

De fleste medlemmer i Fagforbundet jobber med og blant folk, men også tillitsvalgte og ansatte er utsatte for smittefare. Her er oppdaterte, veiledende råd om hva Fagforbundets organisasjon kan gjøre for å begrense smitte.

ULIKE SAMMEN

Yrkesseksjon Kirke Kultur og oppvekst har vær med på markering av barnehagedagen 2020 i to barnehager i Nordkapp kommune. Barnehagene hadde fokus på ulikheter hos mennesker, men alikavell like verdifull.

EN FLOTT MÅTE Å MARKERE 100 ÅR PÅ.

Fagforbundet Finnmark og Fagforbundet Alta samler nesten 100 stykker til markeringen 14. februar. Musikk, god mat og sosialt samvær.

"Det finnes en tid for alt"

Årsmøte til Fagforbundet Finnmark fylkeskommune avd. 477 bestemmer seg på årsmøte den 31. januar 2020 og legge ned fagforeninga. Det er historisk sus over nedlegginga, en av de som har vært lenge tillitsvalgt i Fagforbundet/ norsk kommuneforbund Jan Birger Mikalsen er tilstede å får utdelt 25 års medlemskap i Fagforbundet.