Vinn reisegavekort til en verdi av kr. 5.000! - Fagforbundet

Vinn reisegavekort til en verdi av kr. 5.000!

Vervekonkurranse
Bli med i konkurransen om et reisegavekort (Foto: Bjørn Svalastog)

Delta i konkurransen om å verve flest bidragsytere til Fagforbundets barneby i Angola og vinn reisegavekort!

Fagforbundets barneby i Angola trenger mange bidragsytere, og nå kan du være med å gjøre en skikkelig innsats for barna i barnebyen samtidig som du er med i konkurransen om å vinne et reisegavekort til en verdi av kr. 5.000. Alt du trenger å gjøre er å være den som verver flest bidragsytere til Finnmarkshuset i barnebyen. Det settes også opp en premie i form av et reisegavekort til en verdi av kr. 2.500 til den som verver nest flest bidragsytere. Konkurransen varer i tidsrommet 1. desember 2012 – 28. februar 2013, og alle innmeldingskuponger som registreres i dette tidsrommet er med i konkurransen. Kåring av vinnere vil bli foretatt på Fagforbundet Finnmarks fylkesmøte i Alta i mars 2013.

Dersom du ikke har innmeldingskupong, kan du laste den ned her. (Fagforeninger kan også bestille innmeldingskuponger fra Fagforbundet sentralt) Husk å fylle inn navn og telefonnummer på verver til venstre på innmeldingskupongen, og send denne til SOS-barnebyer, Postboks 733 Sentrum, 0105 Oslo innen 28. februar 2013. For mer informasjon om Fagforbundets Barneby i Angola, klikk her

Lykke til med vervingen!

NB: Deltakere i konkurransen må være medlem i Fagforbundet Finnmark