Jorunn fyller 50 år! - Fagforbundet

Jorunn fyller 50 år!

Gratulasjoner
Jorunn fikk gave og gratulasjoner på dagen sin av SHS-leder Eva Sætrum på vegne av Fagforbundet Finnmark da hun holdt innlegg på felles seksjonsstyremøte i Lakselv forleden. (Foto: Ann Tone Salmela)

Organisasjonssekretæren vår, Jorunn Mikkelsen, fyller 50 år i dag.

Jorunn er fra Kvalsund, og i tillegg til å være organisasjonssekretær i halv stilling i Fagforbundet Finnmark er hun også leder og hovedtillitsvalgt i lokalforeninga i hjemkommunen sin. Så en kan nok trygt si at Fagforbundet både er jobb og i stor grad hobby for Jorunn. Hun fikk ilddåpen sin som nyvalgt organisasjonssekretær i fjor da hun hadde koordineringsansvaret for fylkets største valgkamparrangement i forbindelse med konserten med Åge Aleksandersen og sambandet i august. En oppgave hun løste på en kjempeflott og proffesjonell måte. I år vil vi se henne rundt omkring i fylket først og fremst i engasjement rundt verving, ettersom hun skal koordinere et verveprosjekt som skal gå ut hele 2012.

Vi gratulerer Jorunn og ønsker henne alt godt på dagen sin og i årene fremover.