Karin inspirerte og motiverte - Fagforbundet

Karin inspirerte og motiverte

Karin inspirerte
Karin Fevaag Larsen fra "Ny giv" startet felleskonferansen (Foto: Bjørn Svalastog)

Denne uka har det vært seksjons- og utvalgskonferanse i Fagforbundet Finnmark. Karin Fevaag Larsen startet konferansen med å motivere deltakerne til videre jobbing

Over hundre tillitsvalgte fra de lokale seksjonene og utvalgene var samlet til felles konferanse i Alta denne uka. Dette er første gangen i Fagforbundet Finnmarks historie at en så stor konferanse har blitt arrangert. Konferansen er vedtektsfestet og skal blant annet velge nye seksjons- og utvalgsstyrer de neste to åra.

Over hundre deltakere samlet på ett brett
Foto: Bjørn Svalastog

For å sette deltakerne i den rette stemningen hadde en hentet inn Karin Fevaag Larsen fra "Ny giv" til å åpne konferansen. Karin er en dyktig og sprudlende motivator som bruker mye av seg sjøl i foredragene sine, både visuelt og muntlig. Hun ga forsamlingen en forrykende forestilling med mye latter og gjenkjennende nikk til temaene hun tok opp som gikk på ting vi gjør i det daglige og som vi kanskje burde stoppe opp oftere å reflektere over.

Konferansen fortsatte med presentasjon av seksjonsarbeidet og arbeidet i pensjonist- og ungdomsutvalget, før det var tid for bespisning og sosialt samvære. Dag 2 var det tid for individuelle møter, blant annet med gjennomgang av handlingsplaner, beretninger og ikke minst valg av nye seksjonsstyrer og utvalg.

Vi kommer tilbake senere med full oversikt over valgte representanter.