Planer og strategier lagt i Tana - Fagforbundet

Planer og strategier lagt i Tana

Ledelsen i Fagforbundet Finnmark var nylig samlet i Tana for å planlegge aktiviteten i fylkesorganisasjonen fremover.

Hoder legges i bløt når planer skal legges

Fagforbundet Finnmark er en organisasjon med høyt aktivitetsnivå, og det er viktig at det jobbes nøye med planlegging av aktiviteter. Derfor var Arbeidsutvalget, seksjonsledere og utvalgsledere sammen med de ansatte på fylkeskontorene samlet i Tana nylig for å gjøre nettopp det.

I november i år skal "Fagforeningsukene" gå av stabelen. Naturlig nok planlegges noe av aktiviteten i høst opp mot disse. Blant annet planlegger seksjonene en vervekonkurranse som vil gå utover høsten der alle medlemmer vil bli invitert til å delta. Vinneren av denne konkurransen vil sannsynligvis bli kunngjort under Fagforeningsukene. I tillegg ønsker verveutvalget også i år å kjøre en egen verveturnè rundt om i fylket i løpet av høsten.

Det er også planlagt en rekke yrkesfaglige og organisatoriske aktiviteter utover høsten og vinteren i form av kurs og fagdager. Og innimellom alle disse aktivitene skal det dessuten bli tid til mye møtevirksomhet også. Og når vi vet at det bare er drøyt ett år igjen til neste landsmøte i Fagforbundet, vet vi at det kommer til å bli en hektisk tid fremover, ikke minst med tanke på Organisasjons- og evalueringsprosjektet som snart skal være fullført på lokalt plan.

For oversikt over aktivitet i Fagforbundet Finnmark anbefaler vi at du bruker vår aktivitetskalender