Rapport fra årsmøtet til Fagforbundet Kvalsund - Fagforbundet

Rapport fra årsmøtet til Fagforbundet Kvalsund

Fagforbundet Kvalsund avholdt årsmøte den 29. januar-07

Så noen ord fra årsmøtet i Kvalsund:

Fagforbundet Kvalsund avholdt årsmøte den 29. januar-07, med ca. 14 oppmøtte.
Årsmeldinga viste til at det har vært en relativ god aktivitet i løpet av perioden. Det ble også lagt frem handlingsplan for 2007 til godkjenning, hvilket er flott!
Leder viste til betydningen av å være organisert, og ikke minst være organisert i den mest innflytelsesrike fagforeningen i kommunen.

Viktigheten av  kursing, kompetanseheving og samhold var også begrep som ble synliggjort.
Lokale forhandlinger var også et tema, her var ikke alle like fornøyde med resultatet, men det ble gitt rom for diskusjon slik at en del ting i den forbindelse ble avklart.

25-års jubilantene ble også markert, med både merke,diplom og blomster. I og med at det var lenge siden Kvalsund hadde hatt besøk fra Fylkeskretsen, ble også undertegnede beæret med blomster, noe jeg ble gledelig overrasket over.  Fra Fylkeskretsens side ble det overrakt et solidaritetsbevis til støtte for Fagforbundets barneby.

Det sosiale var det ingenting å si på; trivelig stemning og alle vi som var tilstede ble traktert med påsmurte rundstykker og hjemmebakt bløtkake!

Tekst: Grete J. Thomassen