På hjul gjennom Finnmark - Fagforbundet

På hjul gjennom Finnmark

gamvik.jpg

Forbundsuka er over og vi besøkte flere av lokale fagforeninger, her kan du lese litt om hva som skjedde.

Fagforbundet Finnmark har gjennomført sin forbundsuke.  Fagforbundet Finnmark var på besøk i følgende foreninger: Nesseby, Tana, Vadsø, Båtsfjord, Mehamn, Karasjok, Lakselv, Alta, Øksfjord og Havøysund.

Les mer om forbundsuka i Gamvik

Les mer om forbundsuka i Vadsø

Les mer om forbundsuka i Karasjok

Les mer om forbundsuka i Båtsfjord

Les mer om forbundsuka i Nesseby

Les mer om forbundsuka i Tana

Vi opplevde stor positivitet blant våre medlemmer og de er veldig positivt til at vi reiser rundt og hilser på. Det er viktig for medlemmene å få tatt opp aktuelle saker samt få vise sin arbeidsplass.  Vi opplever medlemmer som er stolte over sin arbeidsplass og stolte av sitt yrke.  Mange som ikke var medlemmer ble med i verdens beste Fagforbund.

Vi satser på å være: nær, synlig og stolt.  Med så mange fra styret som reiser rundt i vakre Finnmark klarte vi det.

Det er fantastisk å se at fagforeningene i Fagforbundet Finnmark mobiliserer inn mot denne uken, det står det respekt av.  Så tusen takk til alle som bidro til at dette ble vellykket.

Tekst og bilder: Øystein Hansen