Årsmøtet i Loppa - Fagforbundet

Årsmøtet i Loppa

rsmtet.jpg

Fagforbundet Loppa avholdt sitt årsmøtet torsdag 26. januar.

Fagforbundet Loppa avhold sitt årsmøte torsdag kveld der de fleste ble gjenvalgt uten store overraskelser.  Laila Johansen som for dagen var årsmøtedirigen loset årsmøtet gjennom forhandlingene på en myndig og smidig måte, godt jobbet. Fra fylkesstyret deltok nestleder Øystein Hansen.

16 medlemmer var møt for å overvære årsmøtet som hadde en god tone og en lun atmosfære der medlemmene virket som de var fornøyd med hvordan foreningen blir drevet på.

Foreningen har klart å opparbeide seg litt egenkapital og styre og foreningen har et sunt syn på at midlene som kommer inn skal brukes på medlemmene.  Det kom forsalg om at man skulle henge opp en forslag kasse der medlemmene kan komme med forslag på hva man skal bruke en del av egenkapitalen på.  Med andre ord skikkelig medlemsdemokrati.

Fra v.s. Ungdomstillitsvalgt Heidi Wang, Hovedtillitsvalgt Gry Seljevoll og leder av foreningen Halvor Pettersen. (Foto: Øystein Hansen)

Hovedtillitsvalgte Gry Seljevoll sto i spisen for bespisningen etter årsmøte der det ble servert både varmt og kaker.. Som noen sa etter maten: Der sprakk lavkarbodietten!

Ønsker du å komme i kontakt med Fagforbundet Loppa?

Her finner du kontaktinformasjon.

(artikkelforfatter Øystein Hansen)