Årsmøte i Hasvik - Fagforbundet

Årsmøte i Hasvik

rsmtet.jpg

Fagforbundet Hasvik avviklet årsmøtet sitt onsdag kveld på Kvitbua i Hasvik.

Fagforbundet Hasvik avviklet årsmøtet sitt onsdag kveld på Kvitbua i Hasvik.  Årsmøtet samlet i alt 17. medlemmer og møtet ble gjennomført av dirigent  Kim-Are Walsø på en flott måte.

Foreningen har hatt bra aktivitet i året som gikk og har som filosofi at kontigentmidlene som kommer inn skal brukes på medlemmene.

Jubilantene
Jubilantene (Foto: Øystein Hansen)

Her (bildet) har Halvar Holst Olsen, Elly Pedersen, Gunhild Brattfjord, Eva Sætrum og  Anne Olsen mottatt diplom og 25 års merke for 25 års medlemskap i Fagforbundet.  Jubilantene ses her sammen med  leder Kim-Are Walsø. De som skulle hatt nål og diplom som ikke var på møtet blir persolig kontaktet av leder/nestleder og vil få sin velfortjente heder.

Det var fin stemning under årsmøtet og driftige medlemmer hadde stelt i stand et god måltid før man forlot årsmøtet.

Bautaen fra Breivikbotn

Tidligere leder og hovedtillitsvalgt Jan Olsen var forhindret for å være med på årsmøte i Fagforbundet Hasvik.   Fagforbundet Finnmark var på hjemmebesøk  hos den alltid engasjerte pensjonisten. Han var levende opptatt av politikk og hvordan det gikk med oss i fylkesorganisasjon.  Han følger godt med i det som skjer i samfunnet og vi hadde en god diskusjon over kaffekoppen.  Han satte stor pris på besøket og ba oss hilse alle kjent fra 76  åringen fra Breivikbotn.

Jan har enda glimt i øyet
Jan har enda glimt i øyet (Foto: Øystein Hansen)

Vil du ta kontakt med Fagforbundet Hasvik?

Her er kontaktinformasjon

(artikkelforfatter: Øystein Hansen)