Lærerike dager for Fase2-deltakere - Fagforbundet

Lærerike dager for Fase2-deltakere

På kurs
Hele "Fase2-gjengen" samlet på trappa til kurslokalet (Foto: Joseph Bantolo)

Tirsdag denne uka møtte 19 engasjerte deltakere fra 13 forskjellige kommuner i Finnmark i Alta for å delta på Fagforbundet Finnmarks fase 2-kurs. Kurset ble holdt på Rica hotell

Dette var første del av tre deler av fase 2, temaet var organisasjon, rolle og funksjon. Hele kurset går over 80 timer.
Fase 2, del 1 har gått over 4 intense dager, hvor vi har lært mye nytt som vil hjelpe oss som tillitsvalgte. Det var representert ulike verv på kurset- leder, nestleder, hovedtillitsvalgt, plasstillitsvalgt, seksjonsleder, kasserer og styremedlemmer. Det har vært gruppearbeid, forelesninger av Bjørn Svalastog og Jorunn Mikkelsen og det har vært heftige debatter mellom kursdeltakerne de siste dagene.

Vi har også hatt sosialt samvær, spist gode middager og hatt en fin stund sammen og skapt nye kontakter.
På vegne av alle kursdeltakere vil vi takke Kursleder Bjørn Svalastog, som hadde sitt siste kurs for Fagforbundet Finnmark. Vi ønsker deg lykke til videre i ny jobb og håper vi ses igjen. Vi ønsker Kristoffer Tandberg velkommen som opplæringsansvarlig i fylkeskretsen for Fagforbundet Finnmark.

Med hilsen redaksjonskomiteen: Simone, Jomar og Joseph og hele resten av kursgjengen.