Kristoffer Tandberg ny opplæringsansvarlig - Fagforbundet

Kristoffer Tandberg ny opplæringsansvarlig

Kristoffer Tandberg
Ny opplæringsansvarlig i Fagforbundet Finnmark (Foto: Privat)

Representantskapet i Fagforbundet Finnmark vedtok denne uka å konstituere Kristoffer Tandberg fra Vadsø som ny opplæringsansvarlig i fylkeskretsen

Årsaken til konstitueringen var at avtroppende opplæringsansvarlig, Bjørn Svalastog, har fått stilling som rådgiver ved Organisasjonsenheten i Fagforbundet sentralt, og fratrer vervet i Fagforbundet Finnmark i løpet av våren.

Kristoffer Tandberg, opprinnelig fra Hønefoss, bor i Vadsø der han for tiden er ansatt på fylkeshuset. Han har, tross ung alder, rukket å engasjere seg mye i organisasjons- og politisk arbeid allerede, og representantskapet mente altså at han er rett person på rett plass med tanke på å ta ansvaret for den organisatoriske opplæringen i fylkeskretsen fram mot fylkesmøtet i 2015.

Kristoffer vil starte opp i stillingen for fullt i løpet av de neste månedene, men vil bli å se på samling for opplæringsansvarlige i lokalforeningene allerede i neste uke i Alta.

Vi ønsker Kristoffer hjertelig velkommen og lykke til i vervet.

Bjørn Svalastog takket for seg etter mange år som tillits-
valgt i Fagforbundet Finnmark for å starte i ny jobb i
Fagforbundet sentralt. Han fikk overrakt bilde og blomster
som takk for innsatsen på representantskapsmøtet