Superververe på Fase2-kurs - Fagforbundet

Superververe på Fase2-kurs

Superververe
Haldis (t.v) og Sissel la inn et ekstra gear da oppgaven var å verve medlemmer til Fagforbundet (Foto: Bjørn Svalastog)

Da årets deltakere på Fase2 tillitsvalgtskolering i Fagforbundet Finnmark avsluttet første del av kurset sist vår, fikk deltakerne en oppgave med seg som skulle løses hjemme. Oppgaven lød på å verve minimum ett nytt medlem til Fagforbundet før neste samling

Denne uka er deltakerne samlet til del 2 av kurset, og gjennomgangen av hjemmeoppgaven viste at hele 13 nye medlemmer hadde blitt vervet av deltakerne siden sist. Selv om ikke alle deltakerne hadde klart å nå målet, hadde flere vervet, de fleste ett medlem, mens to av deltakerne hadde vervet hele fire nye medlemmer hver. De to var Haldis Krogh fra Fagforbundet Gamvik og Sissel Amundsen fra Fagforbundet Måsøy. En fantastisk flott innsats av to tillitsvalgte som har utnyttet vervepotensialet i eget nærmiljø, og ikke minst et eksempel til etterfølgelse. Flott innsats også av alle andre som vervet, og forsøkte å verve.

Godt jobba!